(prestaro za odgovor)
1 antena i 2 tv-a
Truleks
2013-10-10 18:16:41 UTC
dakle iz antene spojim u ovo
http://www.kronos.hr/veleprodaja/images/antene/A5008.jpg
i onda u svaki tv po jedan kabl i rezultat svega kad treba zadnje spajanje
napravit rikne struja.
svaki tv pojedinacno radi ok....
MasterBlaster
2013-10-10 20:13:16 UTC
Post by Truleks
[...]
Okreni strujni utikac jednog TV u uticnici...
Jos bolje, uzmi "probirstift" i sa ukljucenim prvo jednim TVom provjeri
jel ti svjetli tinjalica kad dodirnes konektor od antene, pa onda s
drugim. Po potrebi okreci utikace tako da ni na jednom TV-u ne svjetli
tinjalica, pa ih tek onda spoji zajedno.
Bruno Babic
2013-10-11 07:56:04 UTC
Post by Truleks
[...]
Iskljuci napajanje antene na nekom od TV-a/receivera.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
baltazar
Pojasni ovo "rikne struja"
Truleks
2013-10-11 09:11:22 UTC
Post by baltazar
Pojasni ovo "rikne struja"
kratki spoj il nesto, pa sklopka izbaci struju u cijeloj kuci

ova gore dva odgovora, nista ne pomaze. ovo prvo probao i sve bi trebalo
raditi, al ne radi, a drugi odgovor, antena nema napajanje...
MasterBlaster
Probao si sa "probirstiftom"?
Truleks
2013-10-11 10:17:04 UTC
Post by MasterBlaster
Probao si sa "probirstiftom"?
da, i to i sa zamjenom utikaca...
MasterBlaster
2013-10-11 10:40:11 UTC
Post by Truleks
Post by MasterBlaster
Probao si sa "probirstiftom"?
Jel ima probirstift tinjalica ikakve znakove zivota kad testiras
kontakte same antene?
Post by Truleks
da, i to i sa zamjenom utikaca...
Ne sa zamjenom valjda, nego sa obrtanjem istog utikaca u uticnici.

Onda na jednom spojnom kabelu odspoji masu od jednog utikaca, tako
da saznas/iskljucis kako do spoja dolazi preko mase. Antena ce uredno
radit i bez jednog spoja na masu.
Ako je pak sredisnji vodic uzrok kratkog spoja, onda upotrebi spojni
"T" element s galvanski odvojenom vezom.
MasterBlaster
2013-10-11 10:45:44 UTC
Post by MasterBlaster
Onda na jednom spojnom kabelu odspoji masu od jednog utikaca, tako
da saznas/iskljucis kako do spoja dolazi preko mase. Antena ce uredno
radit i bez jednog spoja na masu.
Dakle, imas na oba kraja jednog spojnog kabla spojen sredisnji vodic, a
samo na jednom kraju i masu.
Truleks
2013-10-11 11:25:03 UTC
Post by MasterBlaster
Ne sa zamjenom valjda, nego sa obrtanjem istog utikaca u uticnici.
da, krivo sam se izrazio :)
Post by MasterBlaster
Onda na jednom spojnom kabelu odspoji masu od jednog utikaca, tako
da saznas/iskljucis kako do spoja dolazi preko mase. Antena ce uredno
radit i bez jednog spoja na masu.
ovo radi sa strujom, ali razdjelnik na kraju ubije signal tako da cu morat
novu antenu il pojacalo kupit...
hvala, sveusvemu
MasterBlaster
2013-10-11 11:44:34 UTC
Post by Truleks
Post by MasterBlaster
[...]
Ili bolji razdjelnik.
Ince, bolja/jaca antena i manje kabla je uvjek bolje rjesenje od
pojacala...
davor55
2013-10-11 15:59:30 UTC
Post by MasterBlaster
[...]
nisi napisao gdje si i di je odašiljač

ja imam antenu vizualno sa Sljeme odašiljačem istočni dio Zg osim drveća i
grana nema prepreka
od antene ide jedno 10 m koaksijalca do T razdjelnika, do 1 TV-a imam još 10
m, a do 2. TV daljnjih 15 metara i sve radi bez problema, bez pojačala
ikakvog a kabela ko u priči
na nijednom Tv nema smetnja i rade neovisno, a signal skoro svih programa na
maksimumu

probaj nabaviti plastični T razdjelnik s manjim otporom
Truleks
2013-10-11 16:12:25 UTC
nisi napisao gdje si i di je oda¹iljaè
ja imam antenu vizualno sa Sljeme oda¹iljaèem istoèni dio Zg osim drveæa i
grana nema prepreka
od antene ide jedno 10 m koaksijalca do T razdjelnika, do 1 TV-a imam jo¹
10 m, a do 2. TV daljnjih 15 metara i sve radi bez problema, bez pojaèala
ikakvog a kabela ko u prièi
na nijednom Tv nema smetnja i rade neovisno, a signal skoro svih programa
na maksimumu
probaj nabaviti plastièni T razdjelnik s manjim otporom
nisam znao da ima razlike medju razdjelnicima pa sam prvi na gugl slikama
stavio.
uglavnom. imam tocno ovakav
http://www.intertrg.com/image/cache/data/UNITRG/Antene/rfar-kutni_zmm-250x250.jpg
iza zapresica sam, prema slovenskoj granici....
davor55
točno takav koristim i ja
davor55
2013-10-11 17:53:08 UTC
Post by Truleks
Post by davor55
[...]
daj prvo samo na 1. TV pogledaj jačinu signala na kanalima
a potom to isto napravi sa 2. TV da vidiš jačinu signala na kanalima
znaci odvojeno svaki sam da radi. to je da si vidis kakav ti je signal uopce

a sto se tice problema sa strujom, kazes da antena nema napajanje, ali daj
pogledaj kod podešavanja DVB-t prijema ima neka opcija u meniju hoćeš li
napajanje strujom antene (kroz koaksijalni kabel) ili ne, pa to stavi na OFF
i to na oba TV, ako to ne pomogne s izbacivanjem osigurala, onda ne znam
Chupo
2013-10-12 15:08:27 UTC
Post by Truleks
antena nema napajanje...
Ne radi se o tome da li antena ima napajanje nego o tome da li je ono
ukljuceno u menu-u TV-a/DVB-T receivera. Ko sta ti je napisao davor55.
Chupo
Truleks
2013-10-12 16:39:00 UTC
Post by Chupo
Ne radi se o tome da li antena ima napajanje nego o tome da li je ono
ukljuceno u menu-u TV-a/DVB-T receivera. Ko sta ti je napisao davor55.
pod kojim opcijama bi se to nalazilo. gledao sam i nema nesto slicno. tv LG
lcd.
Chupo
2013-10-12 16:57:01 UTC
Post by Truleks
pod kojim opcijama bi se to nalazilo. gledao sam i nema nesto slicno. tv LG
lcd.
Mora biti, to imaju skoro svi TV-i i DVB-T receiveri koji su izasli u
zadnjih 4-5 godina. Trazi pod setup, misc, tuner, instalation,
terrestrial i slicnim menuima a opcija se u ovisnosti o proizvodjacu pa
cak i o firmware-u isto moze zvati svakako - npr. antenna power, active
antenna itd.
Chupo
MasterBlaster
2013-10-12 17:29:58 UTC
Post by Chupo
Post by Truleks
[...]
Kako bi to 5V napajanje antenskog pojacala, da i postoji, radilo kratki
spoj samo u slucaju kad su oba tv-a spojena na antenu, a kad su
pojedinacno spojeni, onda je sve u redu?

Svi tv-i koji imaju takvo napajanje, imaju i zastitu koja upozorava
kad je ono nepotrebno ukljuceno i salje 5V na antenu bez pojacala.
Chupo
2013-10-12 17:25:03 UTC
Post by Truleks
pod kojim opcijama bi se to nalazilo. gledao sam i nema nesto slicno. tv LG
lcd.
Ako tih opcija nemas probaj umjesto obicnog razdjeljnika kupiti onaj s
prolazom za napon napajanja antene (na njemu su obicno crvene
strelice), mozda to rijesi problem. Kosta oko 25 kn.
--
Chupo
Sljedeća stranica >