1 antena i 2 tv-a
(prestaro za odgovor)
Truleks
2013-10-10 18:16:41 UTC
dakle iz antene spojim u ovo
i onda u svaki tv po jedan kabl i rezultat svega kad treba zadnje spajanje
napravit rikne struja.
svaki tv pojedinacno radi ok....
MasterBlaster
2013-10-10 20:13:35 UTC
Post by Truleks
dakle iz antene spojim u ovo
http://www.kronos.hr/veleprodaja/images/antene/A5008.jpg
i onda u svaki tv po jedan kabl i rezultat svega kad treba zadnje spajanje
napravit rikne struja.
svaki tv pojedinacno radi ok....
Okreni strujni utikac jednog TV u uticnici...
Jos bolje, uzmi "probirstift" i sa ukljucenim prvo jednim TVom provjeri
jel ti svjetli tinjalica kad dodirnes konektor od antene, pa onda s
drugim. Po potrebi okreci utikace tako da ni na jednom TV-u ne svjetli
tinjalica, pa ih tek onda spoji zajedno.
Bruno Babic
2013-10-11 07:55:23 UTC
Post by Truleks
[...]
Iskljuci napajanje antene na nekom od TV-a/receivera.
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
baltazar
Pojasni ovo "rikne struja"
Truleks
2013-10-11 09:11:22 UTC
Post by baltazar
Pojasni ovo "rikne struja"
kratki spoj il nesto, pa sklopka izbaci struju u cijeloj kuci

ova gore dva odgovora, nista ne pomaze. ovo prvo probao i sve bi trebalo
raditi, al ne radi, a drugi odgovor, antena nema napajanje...
MasterBlaster
Probao si sa "probirstiftom"?
Truleks
2013-10-11 10:17:04 UTC
Post by MasterBlaster
Probao si sa "probirstiftom"?
da, i to i sa zamjenom utikaca...
MasterBlaster
2013-10-11 10:40:31 UTC
Post by Truleks
Post by MasterBlaster
Probao si sa "probirstiftom"?
Jel ima probirstift tinjalica ikakve znakove zivota kad testiras
kontakte same antene?
Post by Truleks
da, i to i sa zamjenom utikaca...
Ne sa zamjenom valjda, nego sa obrtanjem istog utikaca u uticnici.

Onda na jednom spojnom kabelu odspoji masu od jednog utikaca, tako
da saznas/iskljucis kako do spoja dolazi preko mase. Antena ce uredno
radit i bez jednog spoja na masu.
Ako je pak sredisnji vodic uzrok kratkog spoja, onda upotrebi spojni
"T" element s galvanski odvojenom vezom.
MasterBlaster
2013-10-11 10:46:04 UTC
Post by MasterBlaster
Onda na jednom spojnom kabelu odspoji masu od jednog utikaca, tako
da saznas/iskljucis kako do spoja dolazi preko mase. Antena ce uredno
radit i bez jednog spoja na masu.
Dakle, imas na oba kraja jednog spojnog kabla spojen sredisnji vodic, a
samo na jednom kraju i masu.
Truleks
2013-10-11 11:25:03 UTC
Post by MasterBlaster
Ne sa zamjenom valjda, nego sa obrtanjem istog utikaca u uticnici.
da, krivo sam se izrazio :)
Post by MasterBlaster
Onda na jednom spojnom kabelu odspoji masu od jednog utikaca, tako
da saznas/iskljucis kako do spoja dolazi preko mase. Antena ce uredno
radit i bez jednog spoja na masu.
ovo radi sa strujom, ali razdjelnik na kraju ubije signal tako da cu morat
novu antenu il pojacalo kupit...
hvala, sveusvemu
MasterBlaster
2013-10-11 11:44:54 UTC
Post by Truleks
Post by MasterBlaster
[...]
Ili bolji razdjelnik.
Ince, bolja/jaca antena i manje kabla je uvjek bolje rjesenje od
pojacala...
davor55
2013-10-11 15:29:08 UTC
Post by MasterBlaster
[...]
nisi napisao gdje si i di je odašiljač

ja imam antenu vizualno sa Sljeme odašiljačem istočni dio Zg osim drveća i
grana nema prepreka
od antene ide jedno 10 m koaksijalca do T razdjelnika, do 1 TV-a imam još 10
m, a do 2. TV daljnjih 15 metara i sve radi bez problema, bez pojačala
ikakvog a kabela ko u priči
na nijednom Tv nema smetnja i rade neovisno, a signal skoro svih programa na
maksimumu

probaj nabaviti plastični T razdjelnik s manjim otporom
Truleks
2013-10-11 16:12:27 UTC
nisi napisao gdje si i di je oda¹iljaè
ja imam antenu vizualno sa Sljeme oda¹iljaèem istoèni dio Zg osim drveæa i
grana nema prepreka
od antene ide jedno 10 m koaksijalca do T razdjelnika, do 1 TV-a imam jo¹
10 m, a do 2. TV daljnjih 15 metara i sve radi bez problema, bez pojaèala
ikakvog a kabela ko u prièi
na nijednom Tv nema smetnja i rade neovisno, a signal skoro svih programa
na maksimumu
probaj nabaviti plastièni T razdjelnik s manjim otporom
nisam znao da ima razlike medju razdjelnicima pa sam prvi na gugl slikama
stavio.
uglavnom. imam tocno ovakav
iza zapresica sam, prema slovenskoj granici....
davor55
2013-10-11 17:14:30 UTC
Post by Truleks
Post by davor55
[...]
http://www.intertrg.com/image/cache/data/UNITRG/Antene/rfar-kutni_zmm-250x250.jpg
iza zapresica sam, prema slovenskoj granici....
točno takav koristim i ja
davor55
2013-10-11 17:22:45 UTC
Post by Truleks
Post by davor55
[...]
daj prvo samo na 1. TV pogledaj jačinu signala na kanalima
a potom to isto napravi sa 2. TV da vidiš jačinu signala na kanalima
znaci odvojeno svaki sam da radi. to je da si vidis kakav ti je signal uopce

a sto se tice problema sa strujom, kazes da antena nema napajanje, ali daj
pogledaj kod podešavanja DVB-t prijema ima neka opcija u meniju hoćeš li
napajanje strujom antene (kroz koaksijalni kabel) ili ne, pa to stavi na OFF
i to na oba TV, ako to ne pomogne s izbacivanjem osigurala, onda ne znam
Chupo
2013-10-12 15:08:27 UTC
Post by Truleks
antena nema napajanje...
Ne radi se o tome da li antena ima napajanje nego o tome da li je ono
ukljuceno u menu-u TV-a/DVB-T receivera. Ko sta ti je napisao davor55.
Chupo
Truleks
2013-10-12 16:39:09 UTC
Post by Chupo
Ne radi se o tome da li antena ima napajanje nego o tome da li je ono
ukljuceno u menu-u TV-a/DVB-T receivera. Ko sta ti je napisao davor55.
pod kojim opcijama bi se to nalazilo. gledao sam i nema nesto slicno. tv LG
lcd.
Chupo
2013-10-12 16:57:01 UTC
Post by Truleks
pod kojim opcijama bi se to nalazilo. gledao sam i nema nesto slicno. tv LG
lcd.
Mora biti, to imaju skoro svi TV-i i DVB-T receiveri koji su izasli u
zadnjih 4-5 godina. Trazi pod setup, misc, tuner, instalation,
terrestrial i slicnim menuima a opcija se u ovisnosti o proizvodjacu pa
cak i o firmware-u isto moze zvati svakako - npr. antenna power, active
antenna itd.
Chupo
MasterBlaster
2013-10-12 17:30:21 UTC
Post by Chupo
Post by Truleks
[...]
Kako bi to 5V napajanje antenskog pojacala, da i postoji, radilo kratki
spoj samo u slucaju kad su oba tv-a spojena na antenu, a kad su
pojedinacno spojeni, onda je sve u redu?

Svi tv-i koji imaju takvo napajanje, imaju i zastitu koja upozorava
kad je ono nepotrebno ukljuceno i salje 5V na antenu bez pojacala.
Chupo
2013-10-12 17:51:09 UTC
Post by MasterBlaster
Kako bi to 5V napajanje antenskog pojacala, da i postoji, radilo kratki
spoj samo u slucaju kad su oba tv-a spojena na antenu, a kad su
pojedinacno spojeni, onda je sve u redu?
Ako se pokaze da je to bio uzrok, onda cemo otkriti kako :-)
Post by MasterBlaster
Svi tv-i koji imaju takvo napajanje, imaju i zastitu koja upozorava
kad je ono nepotrebno ukljuceno i salje 5V na antenu bez pojacala.
Mislis, HW zastitu koja napajanje iskopca iako je ukopcano a bez ikakve
indikacije na ekranu?
Chupo
Walter Gottwein
2013-10-12 20:02:32 UTC
Post by Chupo
Post by MasterBlaster
[...]
Obicno ispise antenna overload, power overload, ili neku slicnu zbunjujucu
poruku na ekranu. Obzirom da se cesto spominje i poruka tipa "Overloading!
Tuner power is off" vjerojatno neki modeli i iskljucuju napajanje.
--
Pozdrav,
Walter
Walter Gottwein
2013-10-12 20:05:07 UTC
Post by Chupo
[...]
Svi? Mozda ima vecina samostalnih prijemnika ili portable TV-a, ali se
ne sjecam da sam vidio na obicnim TV-ima vece dijagonale.
--
Pozdrav,
Walter
MasterBlaster
Panasonici to nemaju, a LGi imaju, tak da nema pravila.
Chupo
2013-10-12 21:15:08 UTC
Post by Walter Gottwein
Svi? Mozda ima vecina samostalnih prijemnika ili portable TV-a, ali se
ne sjecam da sam vidio na obicnim TV-ima vece dijagonale.
*Skoro* svi sam napisao. Imaju cak i neki najjeftiniji low-cost TV-i
tipa najjeftiniji Quadro. Mozda sam ja bas naletio na nereprezentativni
uzorak pa sam steko pogresan dojam - znas kako se kaze (laz, prokleta
laz i statistika) :-)
Chupo
Crni mačak
Ne pričaj gluposti, nemaju to svi TV-i ni mlađi od 4-5 godina.
Chupo
2013-10-12 21:07:01 UTC
Post by Crni mačak
Post by Chupo
[...]
Zato sam i napisao *skoro* svi ;-)
Chupo
Crni mačak
Onda si trebao napisati da skoro svi nemaju...
davor55
2013-10-14 23:11:56 UTC
Post by Crni mačak
Post by Chupo
Post by Crni mačak
Post by Chupo
[...]
hm, nakupovao se tih DVB-T vanjskih od noname jeftilena za 80 kn do
Topfielda i Nytro Boxa za 400 i 670 kn i svi su imali tu opciju, a i dva TV
Panasonic plazme s ugrađenim DVB-t tunerom imaju tu opciju...tako da....
Crni mačak
2013-10-15 16:32:19 UTC
Post by Crni mačak
Post by Chupo
Post by Crni mačak
Post by Chupo
[...]
Daj čitaj s razumijevanjem, ako si to sposoban, govorim o TV-ima a ne
DVB-T.
davor55
2013-10-15 17:43:07 UTC
Post by Crni mačak
Post by davor55
Post by Crni mačak
Post by Chupo
Post by Crni mačak
Post by Chupo
[...]
ajde se ne preseravaj, ti pročitaj kako spada i s razumijevanjem post prije
tvoga na koji reagiraš, a to sto ti nisi napisao, a misliš, to je ništa,
dakle ti si nesposoban
Crni mačak
2013-10-15 21:20:15 UTC
Post by davor55
Post by Crni mačak
Post by davor55
Post by Crni mačak
Post by Chupo
Post by Crni mačak
Post by Chupo
[...]
Daj se opismeni i informiraj o stvarima koje komentiraš. Pojma nemaš i
ispadaš glup, ustvari to i jesi.

MasterBlaster
2013-10-15 17:47:54 UTC
Koji to Panasonici?
Chupo
2013-10-12 17:25:04 UTC
Post by Truleks
pod kojim opcijama bi se to nalazilo. gledao sam i nema nesto slicno. tv LG
lcd.
Ako tih opcija nemas probaj umjesto obicnog razdjeljnika kupiti onaj s
prolazom za napon napajanja antene (na njemu su obicno crvene
strelice), mozda to rijesi problem. Kosta oko 25 kn.
--
Chupo